Aloin tekemään Samun toista sukkaa, johon tulee palmikko "peilikuvana" verrattuna toiseen sukkaan. Takaapäin kierrettynä se tuntuu helpommalta tehdä ja ihan hyvää jälkeä olen tähän mennessä saanu aikaseksi. No kaksi palmikkoa vasta varressa valmiina..

Oon tässä välissä duunaillu muita töitä (joululahjoja) ja koko ajan tulee lisää tehtävää/ideoita/wanna do-juttuja. Tällä hetkellä tekeillä on siis

  • mun neulepaita (tökkii ja pahasti!)
  • 2 joululahjaa
  • Samun villasukat
  • tilkkuja

Suunnitelmissa on sitten

  • 3-5 joululahjaa lisää (ainakin)
  • Sykerölle sisko
  • Samulle lapaset
  • virkattu Chihuahua (kohan saan ohjeen suomennettua)

Sitten siinä Novitan lehdessä olis vielä kamalasti kaikkee ihanaa tehtävää. Mut mistä mä saan lisä aikaa, kun kotiakin pitäisi pyörittää..? Sain jo ehdotuksen että rupeisin yrittäjäksi ja myisin kaikkee neule-juttuja kun Samu täyttää joulukussa 2v ja pitäisi alkaa pikkuhiljaa töitäkin kattelemaan :)

Ja vielä loppuun kysymys; kiinnostaako ketään noi neule-ohjeet mm. kissoille ja Ressukalle..? Voin laittaa niitä tänne jos joku haluaa, muuten en jaksa alkaa niitä kirjoittelemaan. Osan olen "kopsinu" muualta, osa on muokattuja AP-ohjeesta, osa jostain nakkisodalta.. Ilimootelkaa!