Mie ajattelin ristiä nää Pölkyiksi, aika kantikkaita kun ovat :D

---

I tought I name these "Pölkky-mittens and -beanie", because these are quiteangular :D

Nää on tehty Karuselli-langasta 6 mm puikoilla. Viikonloppuna oli aikaa ja nää valmistui yhdessä päivässä, omalla ohjeella. Pipon neuloin yhtenä pötkönä ja ompelin sivusaumat, tumput on tehty kahdesta erillisestä tasona neulotusta palasta. Ja tää ulosanti alkaa kyllä nyt takkuamaan.. Noista EHKÄ ohjetta luvassa :)

---

These are made of Karuselli-yarn whit 6 mm needles. Last weekend I had some time and I made these in one day, pattern is in my own head. Beanie is made of one piece and then I stitched the sideseams, mittens are made of two seperated garter stitched pieces. And now I start to mumble.. I MIGHT make some patterns of those :)

Päätin vielä oman pällinaamani tänne änkeä X) Anteeksi...

---

And here is my goofy face X) Sorry...