Nimittäin taas kerran bongasin kivaa lankaa ja sorruin sitä ostamaan. Lanka on mulle entuudeltaan täysin vierasta, mut tuntu mukavalle hyppysissä ja oli halpaa! Merkkihän on siis Red Heart Lisa.

---

Because once again I found and bought some nice yarn. This yarn is completely unfamiliar to me, but it felt nice to handle and it was cheap! The yarn is called Red Heart Lisa.

Kaikkiaan 10 kerää (1x musta, 3x ruskea, 3x vaalean harmaa ja 3x tumman vihreä) lähti miun matkaan, kun 1,00 € / kerä oli hintaa.

---

I bought 10 balls total (1x black, 3x brown, 3x light grey and 3x dark green) and them cost 1,00 € / ball.

Saako noista väreistä nyt sen paremmin tolkkua..? Värejä olis ollu muitakin, mut noista olis tarkotus tehdä Samulle sisävillatakki tms. kun päiväkodissa tuntuu olevan aika kylmä.

---

You get any sense to those colours..? There was many other colours of yarn but I thought that I'll do a "daycare sweater" or something to Samu because that building  is quite cold.