Mitä olen saanut aikaiseksi viime päivien aikana..?

Hmm.. Mini-kissa on melkeen valmis, vain naama puuttuu. On puuttunut viimeiset 5 päivää! Ei vaan saa tehtyä, vaikka se olisi 5-10 min homma.

Samun neuletakki edistyy hitaasti, mutta varmasti. Takakappale on (jo) kädenteissä menossa, valmistuu pikapuolin. Kyllähän paksusta langasta nopeasti tekeekin, mittasin et mun käsialalla ja 6 mm puikoilla ainaoikein neuletta 10 krs = 3 cm. Puhun siis siitä Mambosta.

Tajusin perjantaina, että mullahan on UFO laatikossa! Se mun neulepaita jonka olin ihan kokonaan unohtanut. Etu- ja takakappaleet on valmiit, hihaa on tehty jtn. 15 cm. Mietin, että pitäisköhän se työ tehdä ihan loppuun asti (siis paidaksi) vai purkaisko hihanalun ja tekisi siitä sen..sen..No mikä se nyt oli?! Sanokaa kun tiedätte paremmin mistä puhun :) Kun mulla noita paitoja taas alkaa olla (Seppälässä oli ale) ja olis parit kivat poolot minkä kanssa sopis sellanen..no sellanen.

Eilen illalla suomensin yhden neuleohjeenkin eräälle nettisivulle, mutta siitä sitten tarkemmin kun koko homma on valmis. Oli kyllä kivaa suomentaa, ja todeta että Suomi on vaikea kieli! Sanamuotoja sai hakea ja vieläkin ne saattaa vähän olla kökköjä. Ja sattuipa kohdalle sellainenkin sana jolle en etsinnöistä huolimatta löytänyt suomenkielistä sanaa. Se on jännä, että ymmärtää 100 % mitä ohjeessa sanotaan, mutta ei osaa kääntää sitä omalle äidinkielelleen :D

Mitäs muuta..? Yksi piirrustusprojekti olisi tälle päivälle luvassa, Muhvulle pitäisi piirtää ja saan vastalahjaksi sarjakuvalehden :) Jeij!