Olen elellyt hiljaiseloa jonkin aikaa, mutta nyt ajattelin että on pakko antaa merkki; elossa olen. Mutta eräs toinen ei ole. Pappani <3 kuoli perjantaina 17.4. Tästä johtunee tämä hissuttelu ja sitä tulee luultavasti jatkumaan kun en saa mitään töitä tehtyä. Ja tää tekstikin on suosta.

---

I've been away for a little while but I touhght now I have to give some sing; I'm alive. Someone else is not. My grandad <3 died last friday 4/17. That's why this silence may continue and because I can't get anything done. And this writing sucks.

1240379731_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tein mummulle perjantai-aamuna unisiepparin. Piti olla vasta äitienpäiväksi, mutta ajattelin et nyt jos koskaan sille olisi tarvetta. Siitä tuli yllättävän hyvä ottaen huomioon että näkyvyys nolla, kun silmät oli itkemisestä ihan turvoksissa. Ja saimpa muutaman muunkin "siepparitilauksen"...

---

Friday-morning I made this dream catcher to my granma. It supposed to be a mom's day gift but I thought that this is the time she'll need it most. It became quite nice considering that my eyes was all swollen of crying my eyes out. And now I have to do few more catchers, I got some orders...