Antti oli tänään aika huomaavainen, kun käytiin kaupungilla ostoksilla. Mentiin Euromarkettiin ja Antti ystävällisesti ilmoitti, et "Huomasitkos Cocos-langan olevan 0,95 €/kerä?" No en huomannu!! Olin asennoitunut et lankoja on turha hipelöidä tällä reissulla. Sit hää otti kerän käteensä ja sano, et "Tää on kiva, tohon ohjeeseen (osoitti sormellaan tulostetta) menee 13 kerää" :D Ostin sit 14 kerää hintaan 13,30 €. Ei paha, kun ovh. on + - 4,00 €. Tarkoitus olis siis tehdä itelleni "verkkopaita".

---

Today when we were at shopping Antti was very considerate. We went to Euromarket and nicely Antti said " Did you Minna notice that Cocos-yarns are in sale, only 0,95 €/ball?" Well no I did not notice!! I tought that I had no chance to lay my eyes on yarns this time. Then he took one ball and said "This is nice colour, in that instruction (points at paperprint) you'll need 13 balls of yarn" :D So I bought 14 balls in 13,30 €. Not bad because that yarns normal retail price is like 4,00 €. I'm going to do a "meshed (?) shirt" to myself.